آجر آنلاین

فروش مستقیم آجر از کارخانه

آجر آنلاین

فروش مستقیم آجر از کارخانه

  • ۰
  • ۰

آجر نسوز یک نوع از آجرهای پرکاربرد است که در نمای ساختمان زیاد استفاده می شود این آجر در رنگ ، طرح و ابعاد تنوع زیادی دارد از این دست طراحان و متخصصین در نمای  ساختمان را باز گذاشته تا بتوانند بهترین طرح را خلق کنند.

یکی از دلایلی که باعث می شود طراحی نمای ساختمان با آجر نسوز را بتوان تضمین کرد، دوام بالا و تنوع رنگی بسیار جذاب آن است. آجر نما نسوز همواره در شکل و قالب های بسیار متنوعی تولید می شود که این موضوع باعث شده نما ساختمان با آجر نسوز بسیار جذاب و ماندگار شود.

کاربرد آجر نسوز در طراحی نمای ساختمان آجر نسوز بسیار متنوع می باشد که با توجه به نوع ساختمان (مسکونی، تجاری، اداری و…) چیدمان و طراحی نما نیز متفاوت می شود. نمای ساختمان با آجر نسوز قابلیت اجرا به شیوه مدرن را نیز دارا است.

در ساختمان های مسکونی استفاده از آجر نما به صورت یکدست است؛ به این معنی که از المان های ترکیبی زیادی استفاده نشده و در آن از رنگ های مختلفی استفاده می کنند. نوع چیدمان و ترکیب رنگ، ساختمان مسکونی را از حالت یکنواخت بودن آجر نما در می آورد و نماهای متفاوت و خاصی را ایجاد می کند.

نمای ساختمان اداری با آجر نسوز می تواند بسیار شیک، رسمی و ساده طراحی شده و کاملا مشخص باشد که نمایی اداری است. در واقع تنوع بسیار بالای نما آجر نسوز، امکان طراحی مکانی رسمی و زیبا را به شکل های بسیار متنوع فراهم می کند.

در نمای ساختمان های غیر مسکونی مانند تجاری و اداری برای ایجاد نمای ساختمان با آجر نسوز متریال های دیگری همچون کامپوزیت، شیشه، سنگ و.. نیز استفاده می شود.

علاوه بر آنکه نمای ساختمان با آجر نسوز در ساختمان های شهری کاربرد ویژه ای دارد، در باغ و ویلا نیز می توان به شیوه متفاوتی از آن استفاده نمود؛ چرا که استفاده از آجر نسوز نما به دلیل طبیعی و اصیل بودن آن گرمی و آرامش خوبی را به فضا می بخشد.

از نمای ویلا با آجر نسوز ادر هر نوع آب و هوایی از مناطق گرمسیر تا مناطق سردسیر استفاده میشود. آجر شاموتی نسوز به دلیل طیف رنگی گرمی که دارد بسیار پر متقاضی می باشد.

آجر شاموتی در رنگ های کرم، خردلی، پرتقالی و طلایی موجود می باشد که در آجر آنلاین به عنوان قیمت مناسب ترین نوع آجر نسوز شناخته شده است.

طراحی نمای ساختمان با آجر نسوز با توجه به انواع مختلفی که این محصول دارد متفاوت می باشد. بنابراین بسیار مهم می باشد که با توجه به نوع کاربری ساختمان (مسکونی، اداری و…) آجر نسوز مناسب با آن انتخاب شود.

  • ۰۲/۰۸/۲۵
  • آجر آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی