آجر آنلاین

فروش مستقیم آجر از کارخانه

آجر آنلاین

فروش مستقیم آجر از کارخانه

  • ۰
  • ۰

 

آجر نسوز را به دلیل نمای چشم نواز و تنوع بافتی بسیار وسیعی که می سازد، می توان در دسته آجر نما قرار داد.

آجر نما نسوز از ترکیب نوعی خاک به نام خاک نسوز و خاک چینی در کوره ساخته میشود و امروزه با توجه به ظهور سبک نوین ساختمان سازی و طراحی نما، در بسیاری از ساختمان ها شاهد استفاده از این آجرها هستیم.

از جمله انواع این آجر می توان به آجر نسوز صنعتی، قلیایی، آلومینیومی و... اشاره کرد. 

قیمت آجر نسوز و مزایای آن

برای تعیین قیمت آجر نما نسوز عوامل بسیاری دخیل هستند که از جمله موارد تاثیر گذار آن می توان به رنگ، ابعاد، متراژ، نحوه تولید، دستمزد نیروی کار و... اشاره کرد.

از مزایای خرید آجر نسوز می توان به مقاومت این نوع آجر، نصب آسان، پایداری در برابر تغییرات ناگهانی دما و قیمت به صرفه آن اشاره کرد.

انواع کاربردهای آجرنما نسوز

از کاربرد های مهم آجر نسوز در شومینه ها و باربیکیو ها و کوره ها و .. میباشد. از ویژگی های مهم و استثنائی آجر نسوز شومینه که سبب تمایز آن از سایر اجر نماها گشته است،مقاومت دمایی فوق العاده زیاد ان می باشد. شما میتوانید برای استعلام دقیق تر هزینه با توجه به عوامل موثر در قیمت، با مدیر فروش (09021684411) تماس بگیرید و یا از طریق دکمه چت سایت Ajoronline.com سوالات خود را مطرح نمایید.

آجر نسوز نما داخلی به دلیل برخورداری از تنوع  در رنگ و طرح و اندازه در نمای داخلی ساختمان ها نیز بسیار پر کاربرد میباشد.

آجر نسوز نما

چگونه از آجر آنلاین آجر نسوز بخریم؟

بدین منظور بعد از مشاهده نمونه محصولات و انتخاب مدل های مد نظر کد محصولات انتخابی خود را ثبت کنید، سپس با شماره مدیر فروش تماس بگیرید. مدیر فروش بعد از دریافت کد های انتخابی شما اطلاعات لازم را در خدمت شما قرار میدهد و شما میتوانید پس از بررسی تمام اطلاعات بدست آمده اقدام به خرید بهترین آجر نسوز برای پروژه خود نمایید.

کاربران محترم اجر آنلاین جهت استعلام قیمت انواع آجر نما با شماره 09021684411 تماس بگیرند و یا از طریق شبکه اینستاگرام (Ajor.online) سوالات خود را از ما بپرسند.

 

 

  • ۰۰/۰۲/۲۵
  • آجر آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی